Flash disk se může stát i propagačním předmětem
Kdybychom se zamysleli nad tím, jak rychle se vyvíjí výpočetní technika, možná bychom žasli ve srovnání s tím, jak dlouho trvalo uvést do praxe technologie na počátku průmyslové revoluce. Jeden názorný příklad za všechny – v roce 1991, který mnozí z vás pamatují jako malé děti, a přesto to není zas tak dávno, jste za počítač s pevným diskem o datové kapacitě 40 Mb zaplatili neuvěřitelných sto tisíc korun. A dnes? Kliknete na zboží v e-shopu s názvem reklamní flash disky promodarky.cz, s kapacitou interní paměti např. 32 Gb, tedy v porovnání s tehdejším pevným diskem kapacitně ve zcela jiné dimenzi.
Přenášet data je dnes mnohem snazší, stejně tak mít v kapse mobilní telefon, nebo v aktovce notebook a k němu k dispozici přenosné paměťové médium. Flash disků se v současné době vyrábí obrovské množství druhů v různých barvách, tvarech a provedeních, mohou se stát ozdobou, klíčenkou, reklamním předmětem a působit na své okolí tak, jako další drobnosti, s nimiž přijdeme denně do styku. Mít zkrátka reklamní flash disk před sebou na stole v okamžiku, kdy k vám zavítá kolega z vedlejší kanceláře, a vy na jeho skeletu budete mít vytištěno jméno vaší vyvolené partnerky, bude to mít zcela odlišný efekt, než kdyby byla „fleška“ jen stroze jednobarevná a navíc šedá nebo černá.
Flash disky stejně jako externí disky se díky možnostem moderního potisku mohou stát velmi oblíbeným propagačním předmětem pro jednotlivce i organizované skupiny, mohou být výborným námětem na dárky k vánocům, narozeninám či jmeninám, můžete jimi obdarovat vaše ratolesti či prarodiče a jako bonus na ně můžete nahrát jakákoli data, která dotyční ocení.
Využijme tedy možnosti moderní doby k tomu, abychom upoutali pozornost našich blízkých či firemních zákazníků výrobky, které jsou cenově dostupné, a přitom skvělým námětem pro texty či obrázky potisku v nejrůznějších životních situacích.